Oblečte sa do krásy

Pred pár dňami sme tu mali deň, ktorý miluje asi každá žena. Deň, kedy nás muži rozmaznávajú, a kedy nám doprajú aspoň kúsok radosti. Niektorí nám kúpia bonboniéru, iní ruže a ostatní? Tí sa nám snažia vyčarovať úsmev na tvári v podobe času stráveným s nimi. Pre mňa je najdôležitejší práve ten čas, ktorý môžem stráviť s ľuďmi, na ktorých mi naozaj záleží. A práve preto som si pre vás prichystala zopár tipov na romantický look. Napríklad aj na takú romantickú večeru. A ak by vám niečo padlo do oka, všetky tieto kúsky môžete zakúpiť na stránke spartoo.sk


Prvý outfit je vhodný najmä v prípade, kedy vystúpite z auta a ste okamžite v reštaurácií. A to najmä z toho dôvodu, že je troška letnejší, čo je vidieť najmä na sexi topánočkách. Osobne ma však zaujali natoľko, že som ich musela pridať do samotného outfitu. 


Prvá kombinácia je vytvorená letne, no zároveň pohodlne. Obsahuje krásne topánočky značky Moony Mood - Esfina so vzorovaným motívom, ktoré sú na béžovej platforme. Tieto topánky sú vhodné najmä pre ženy, ktoré nevedia alebo nemôžu chodiť na vysokých opätkoch. K nim je ladená aj kabelka Desigual, ktorá je taktiež béžová s vzorovaným motívom. K tomu všetkému som doladila ľahké maslové šaty okolo krku značky Suncoo. 

Druhá kombinácia je o čosi elegantnejšia a komfortnejšia, a taktiež sa skladá aj z viacerých kúskov. Za základ som použila veľmi pekné biele tričko na ramienka značky Pepe Jeans. Nakoľko ide o čosi letnejšie tričko, prekryla som ho nádherným a výrazným sakom značky Betty London s názvom Eloune. K tejto farebnej kombinácií som chcela siahnuť po niečom menej výraznom, a tak som za spodnú časť oblečenie zvolila obyčajné čierne nohavice. K tomu čierna kabelka a čierne lodičky. Ako si môžete všimnúť, aj tieto lodičky nie sú vyslovene na vysokom podpätku, takže sú vhodné aj pre tie, ktoré sa s lodičkami ešte úplne nestotožnili. 

V neposlednom rade nemôžem zabudnúť ani na kabáty. V tejto zime je kabát veľmi nevyhnutnou súčasťou oblečenia. Z toho dôvodu som vybrala hneď 3 kabáty, pričom všetky kabáty sú značky Betty London. Prvý kabát patrí k elegantnejším, a čiernu farbu je možné kombinovať prakticky s čímkoľvek. Preto by som ho skombinovala najmä z druhou kombináciou, kde sme použili oranžové sako. Druhý kabát je určený najmä na tuhšie zimy, no taktiež sa dá kombinovať s čímkoľvek. Povedala by som , že aj napriek tomu, že je naozaj hrubý, vyzerá elegantne a žena sa tak môže cítiť pohodlne, pekne a ešte bude aj v teplúčku. V neposlednom rade som zvolila béžový kabát, aby ste videli, že aj nezvyčajné farby kabátov môžu byť krásne. Ten by som zvolila najmä k outfitovej kombinácií 1, ktorá je ľahká, krémová a vzorované topánky i kabelka by krásne vynikli. 

Menovky: ,