Príjemné blogovanie

Určite viete, že blogerska práca alebo inak povedané písanie článkov je vec, ktorú človek robí najmä cez notebook či počítač. A aj keď samotným výstupom je iba niekoľko riadkov, ktoré prečítate za niekoľko minút, skutočná práca je oveľa zdĺhavejšia. Človek si musí uvedomiť čo chce písať o čom chce písať a aj to nejak upraviť tak, aby sa mu jeho konečné dielo páčilo. A tak asi nebude pre vás prekvapením, keď je niekedy samotná práca niekoľko hodinová či týždňová. Teda samotná investícia vstupov je oveľa viac nákladná (najmä čo sa týka času) ako je samotný výstup.

A aby nám toto tvorenie bolo pohodlné a cítili sme sa konfortne, tak by sme si svoje pracovné prostredie mali zariadiť tak, aby to bolo niečo naše. Niečo milé, pekné, čo nám je srdcu blízke. A tak sa o pár týždňov u mňa objavila nádherná podložka pod myš s motívom mačiek. Na výber boli rôzne obrázky. Rôzne mačky, rôzne farby, rôzne motívy. Ja som si spomedzi všetkých vybrala malé spiace mačiatko, ktoré mi pripomína pohodu a pokoj.

A ako písanie ešte vylepšiť? Rozhodne by som k tomu pridala šálku zeleného čaju na povzbudenie organizmu, zopár pozitívnych myšlienok nalepených okolo stola a pridala k tomu ešte motivujúcu tapetu alebo pozadie, ktoré posúva človeka dopredu.

Menovky: