Swap s Hankou

Ešte pred Vianocami som sa s veľmi milou blogerkou Hankou dohodla, že si vymeníme kozmetický Swap. Nakoľko sme si však balíček chceli doručiť osobne, trvalo to trocha dlhšie, no myslím si, že to za čakanie naozaj stálo.

Hanka mi veci dala do veľmi pekného vianočného boxíku, ku ktorému nesmela chýbať ani vianočná pohľadnica s prianím a popismi k jednotlivým produktom. Každý jeden produkt bol zabalený vo veľmi peknom srnčekovom papieri a k nemu pripísaná indícia, aby som hádala, čo to môže byť. Balíček obsahoval dokopy 7 vecí a 4 Milka salónky, na ktorých si moji rodičia pochutnali :)

Ako prvé som si rozbalila mäkkučké ponožky s vianočnou tematikou, ktoré mi veľkosťou úplne sadli. Okamžite som si ich musela vyskúšať, čo boli také pekné a musím povedať, že sú naozaj super :)

V balíčku sa tiež nachádzal môj obľúbený produkt - lak na vlasy. Tento lak som ešte asi nemala, poprípade mala ale dávnejšie. Nakoľko mi však Hanka písala, že ho jej sestra mala na plese a vydržal celú noc, určite to bola dokonalá voľba. Už som ho inak skúšala ale len pri bežnom účese a naozaj veľmi dobre drží :) Preto si ho aj ja budem šetriť na významnejšie príležitosti, napríklad na ples či diskotéku.

Závan slasti a zimnej pohody mi vyčarila s vanilkovým sprchovacím maslom, ktorý má neskutočne dobrú vôňu a ešte lepšiu konzistenciu. Osobne mám oveľa radšej sprchové krémy či maslá pri ktorých mám pocit, že sa moje telo zabaľuje do hodvábu :) A jedným z takých je aj tento.

Karamelizované mandle v podobe zimného penového mydla na ruky má taktiež úžasnú vôňu a len čo minieme to, čo práve používame, okamžite ho vyskúšame. Penové mydlo som ešte nemala, no myslím si, že to poteší najmä našich chlapov v domácnosti, ktorý si na penení naozaj potrpia :)

Veľmi dobrým a milým prekvapením bol korektor v tyčinke, ktorý mi k mojej pleti absolútne sadol. Okamžite som si ho vložila do školskej tašky a verím, že mi bude dobre slúžiť :)

Vychytávkou, ktorou sa Hanka absolútne trafila bol lesk na pery. Napriek tomu, že leskov mám veľmi veľa, nedokázala som mu odolať. Má úžasnú farbu a musím povedať, že tu presne takúto sýtu farbu som už zháňala dlhšie. Okamžite som si ho zamilovala.

Posledným rozkošným prekvapením bol vianočný lak na nechty. Tento lak má vianočnú čiapku a ešte aj úsmev :) Je to nesmierne rozkošné,... Nakoľko však červených lakov mám naozaj veľa, neviem sa rozhodnúť, či si ho nechám alebo ním poteším niekoho iného. Zatiaľ však ostáva u mňa :)

Ďakujem veľmi pekne Hanke za naozaj veľmi milý SWAP s ktorým sa mi naozaj trafila do vkusu. A ak vás zaujíma, čo som poslala Hanke ja a ako sa jej vecičky páčili, nájdete to na tomto odkaze: Swap s Katkou

A ak niekoho inšpirovali naše SWAPy a chcel by si to taktiež vyskúšať, pokojne sa mi ozvite na e-mail, budem naozaj rada.

Menovky: