Môj adventný swap

Ahojte :) Ako určite viete, dnes je druhá adventná nedeľa, čo znamená, že sa nám Vianoce neodkladne blížia. Druhá svieca by mala byť zapálená za vieru, no ja som to s 19Elis80 podala v troška inom svetle. Keďže obe milujeme prekvapenia, dohodli sme sa na Vianočnom swape, ktorý mal mať hodnotu 20€, mal by obsahovať minimálne jednu vec s vianočnou tematikou a samozrejme by mal balíček obsahovať veci, ktoré potešia tú druhú.

Napriek tomu, že som zabudla nafotiť svoj balíček, aspoň vám poviem, čo som jej poslala. Ako prvé som jej poslala krém na ruky, ktorý sa jej určite bude hodiť najmä v tomto zimnom období, kedy pokožka rúk je veľmi citlivá a s "veľkou obľubou" praská.

Do balíčka som jej taktiež pribalila ústny sprej, ktorý je oveľa zdravší ako žuvačky a neobsahuje aspartam či sorbitol. Pribalila som jej ho najmä preto, že aspartam trvalo poškodzuje mozog a spôsobuje rakovinu, tak som jej chcela ukázať, že aj keď by nejedla žuvačky, môže mať stále svieži a príjemný dych.

Ako Vianočný produkt som jej do balíčka zabalila penu do kúpeľa v tvare vianočnej gule, ktorá nie len veľmi dobre vyzerá, ale aj veľmi dobre vonia.

Nemôžem zabudnúť ani na sklenený pohár, ktorý som jej do balíčka pribalila. Jedná sa o hit tohto leta, no ja som ho začala využívať najmä teraz, nakoľko v ňom veľmi dobre ukáže kvitnúci čaj. Navyše, Eli spomínala, že rada vytvára kreatívne veci, a keďže je priesvitný, mohol by to byť pre ňu veľmi dobrý priestor na kreativitu.

Do balíčka som jej taktiež pribalila nálepky, nakoľko hovorila, že má nálepky veľmi rada. Tieto nálepky obsahovali dvoch krásnych veľkých psíkov a rôzne malé nálepky. Snáď ich využije.

Balíček bol plný vzoriek, takže si môže Eli vyskúšať množstvo produktov bez toho, aby si ich musela kúpiť v plnej veľkosti.

Ako posledné som jej pribalila knihu o ktorej tvrdila, že ju nevie zohnať. Bol to síce troška boj, nakoľko som ju v kníhkupectvách naozaj nenašla, no podarilo sa. Boli to básne od Expl0iteda, ktoré ma očarili natoľko, že som si jednu knižku zobrala aj ja.

A ako bonus, keďže sa už jedná o vianočný swap a Vianoce sú aj o prekvapeniach, dovolila som si do balíčka pribaliť jednu vec samozrejme nad finančný limit, ktorú odo mňa dostala ako darček. Jedná sa o Nivea krém, ktorý si u nej určite nájde svoje miesto.

Teda v balíčku za 20€ našla odo mňa 6+1 vecí


Aj ja som Eli povedala, čo mám rada a čo by ma potešilo. Samozrejme, napísala som jej niečo z kozmetiky, niečo z potravín no tým, na čo sa asi každý najviac teší sú jeho záľuby. Mojimi záľubami sú: čínske znaky a čínska architektúra, ezoterika a feng šuej draci, maďarský jazyk a Maďarsko a v neposlednom rade Xbox 360. Ako sa teda s touto tematikou popasovala Eli?

Eli mi poslala knihu s názvom Veľké kúzlo od autorky Elizabeth Gilbert, ktorú poznáte aj ako autorku kníh Jedz, modli sa a miluj. Táto kniha má veľmi pekný obal, a aj keď ju už mám doma, určite poteší mojich blízkych. Už aj viem, komu ju dám.

V balíčku som našla aj 3 laky na nechty. Jeden zelený, druhý tmavo zelený a tretí ružový. Osobne som troška sklamaná, že mi do balíčka vložila až 3 laky, a teda nebol taký rozmanitý, akým ho mohla spraviť. Na druhej strane je ten ružový lak úplne úžasný a jeho farba ma okamžite dostala. Možno ma však iba zle pochopila, nakoľko som sa v správe zle vyjadrila a lak mohla pochopiť ako lak na nechty.

Jedna z mojich obľúbených produktov je lak na vlasy, ktorý tento balíček obsahoval. Wella lak som ešte nepoužívala, takže som sa aj dosť potešila, lebo ho môžem vyskúšať.

Lesk na pery vo veľmi peknej farbe beriem tiež ako plus. Má nežnú farbu a na perách veľmi dobre vyzerá, osobne ma s ním veľmi potešila.

Ako posledné mi Eli pribalila pohľadnicu a ozdôbky na stromček. Neviem, či ich vyrábala ona alebo ich kupovala, no sú naozaj veľmi pekné a musím ju za tieto ozdôbky pochváliť. Sú naozaj krásne a hneď sme ich zavesili na našu girlandu, ktorú máme nad dverami.

Celkovo hodnotím až na toľko lakov tento Swap veľmi pozitívne, avšak laky mohli byť chybou iba komunikácie :) Preto jej určite dávam hodnotenie 5/5

Ak by ste mali záujem zaswapovať si so mnou, potom ma neváhajte kontaktovať na e-mail alebo si ma nájdete aj s mojimi swapmi na stránke swaplace.com pod menom Katalin1994

Menovky: