Môj kozmetický wishlist

Ahojte :) Keďže už pomaličky prichádzajú Vianoce, rozhodla som sa, že vám sem napíšem môj kozmetický wishlist, ktorý by som si na Vianoce priala.

Určite nemôžem zabudnúť na sladkú Playboy vôňu a s tým spojený sprchový gél Play It Sexy. Tento sprchový gél má sladkastú vanilkovú vôňu a vonia jednoducho úžasne. Rozhodne ho musíte ovoňať

Na zubnú pastu Signal White Now Glossy Chic som počula už veľa chvál na blogoch, a tak by ma naozaj veľmi zaujímalo, či skutočne je taká úžasná a či dokáže vybieliť zuby. Nakoľko je jej cena troška drahšia, určite by ma potešila pod vianočným stromčekom.

Veľmi rada by som pod stromčekom našla aj darčekovú sadu od Dermacol, ktorá obsahuje až 3 sprchové gély, a to kávu, citrón a moju obľúbenú višňu. Dermacol sprchové gély som si veľmi obľúbila, majú krásnu vôňu a určite by si u nás našli miesto.

Asi najlepším darčekom, čo by som pod stromčekom mohla nájsť by bol holiaci strojček. Určite každá žena vie, aký je to boj cez leto mať krásne a hladké nohy. Práve preto by ma takýto holiaci strojček určite potešil, aj keď patrí k troška drahším. Veľmi sa mi páči, že má viacero nádstavcov, dá sa používať aj vo vode a predovšetkým je elektrický.

Určite by ma príjemne potešilo, keby som dostala nejaké tie Weleda produkty. Ide o kozmetiku, ktorú som si nesmierne obľúbila, je prírodná, šetrná k mojej pokožke a zároveň úžasne vonia. Moja najobľúbenejšia kolekcia je práve citrusová, no určite by som nepohrdla ani mandľovou vôňou. Nejaký ten sprchový gél či dezodorant by bol úplne TOP.

Ako posledné by som chcela nájsť stamping lak na nechty, napríklad ten červený od značky Moyra. Doma už mám doštičku, stierku, pečiatku no chýba mi to najdôležitejšie, lak na nechty. Preto by ma určite potešilo, ak by sa konečne dali tieto vecičky využiť a ja by som vďaka nim mala nádherné a neodolateľné nechty.

Menovky: