Rozmaznávanie s kameňmi

Môj život sa uberá ezoterickým smerom. Už to je zopár rokov, čo som začala čítať ezoterické knihy, neskôr som sa začala zaujímať o Feng Shuj a momentálne som skončila pri kameňoch, ktorých je naozaj neúrekom. Ja som si vybrala zopár príveskov, pričom každý z nich má iný význam.


Srdiečkový prívesok
Na výber som mala z rôznych kryštálov, no ja som sa napokon rozhodla pre Ametyst.

Variant  1 - Ametyst
Ametyst je jedným z najobľúbenejších kameňov a zároveň je asi najznámejší. Jedna z ťažných báň je dokonca v Rakúsku, pričom je táto baňa prístupná aj širokému okoliu. Žiaľ, za vstup si treba zaplatiť.

Je silným kameňom ochrany pred elektromagnetickým smogom (z mikrovlnky a inej elektroniky), dokáže premeniť psychický útok na lásku a zároveň dokáže vytvoriť rovnováhu medzi mužom a ženou. Je symbolo vnútornej čistoty, obetovosti a nežnosti.

Z fyzického hľadiska je vhodný na zbavenie závislostí (na alkohole, drogách,...) a zároveň pôsobí veľmi uvoľňujúco a upokojujúco. 

Jeho cena je 1,81€. Tento príspevok je určený pre osobný prospech, no zároveň je vhodný do daru, ak chcete niekomu priniesť šťastie. Je veľmi pevne prichytený a jeho srdcový tvar posilňuje oblasť vzťahov. 

Energizer
Ďalším príveskom sú tzv. energizery, ktoré sú oveľa silnejšie ako obyčajné kamene. Tento jedinečný tvar umožňuje nasmerovať a nájsť ten správny problém, prečo ste si kameň kúpili.

Variant 3 - Kryštál
Medzi moje obľúbené kamene patrí práve kryštál, ktorý je účinný pri každej negatívnej energií. Dokáže negatívnu energiu premeniť na pozitívnu a zároveň posilňuje ostatné kamene či činnosť organizmu. Patrí medzi najznámejšie a najpoužívanejšie kamene, pretože je základ celej mineralistiky. Kryštál je účinným dobíjačom ostatných kameňov, no najčastejšie sa používa pri dobíjaní ametystu. 

Nabíja sa na priamom slnku alebo pod studenou až ľadovou tečúcou vodou. Najlepšie je ho dobíjať každých 10 dní, alebo podľa potreby.

Z kryštálu som si dovolila vybrať si ešte jeden kúsok, a to kyvadlo, ktoré by mi malo dokázať odpovedať na niektoré moje otázky. Toto kyvadlo stojí 2,44€ (pričom cena na SK sa pohybuje okolo 15€). V tomto prípade je však vyrobené vo forme náhrdelníka.

Variant 4 - Turmalín
Turmalín je považovaný za najsilnejší kameň ochrany proti psychickému ubližovaniu. Pomáha chrániť nositeľa pred urieknutím ale aj kliatbami. Je vhodný pre ľudí, ktorý sa musia denno-denne stretávať a pracovať s ľuďmi. Urážky sa nositeľa nedotknú a negatívna nálada z iných ľudí sa ho taktiež nedotkne. 

Z liečiteľského hľadiska je vhodný na zápaly, nerty, dýchacie problémy ale aj poruchy štítnej žľazy či mozgovej blany.

Turmalín je potrebné nabíjať za splnu, najlepšie každý mesiac. 

Tieto energizery sú vhodné pre každého človeka, ktorý chce do života aspoň trocha šťastia. Jeden kus stojí necelých 2,40€, čo je viac ako vynikajúca cena.


Mesačný spln
Predposledným kúskom, ktorým som sa potešila bol prívesok v tvare mesiaca z ktorého visí polodrahokam. Na výber je dokopy 8 variant, ktoré sa rozdeľujú do 2 skupín po 4. Prvá skupina má zlatý mesiac a druhá strieborný. A následne si treba vybrať, o aký kameň máte záujem. Pôjde o Ametyst, Kryštál, Ruženín alebo Citrín? 


Ja som si vybrala Ruženín na zlatom mesiaci, nakoľko je ruženín určený práve na lásku, ktorej podľa mňa nikdy nie je dosť. Jeho cena je 2,35€ a musím povedať, že je podľa mňa naozaj krásny.

Prstienky
Mojou poslednou potechou sa stali prstene, resp. set prsteňov z Opálu. Tento set obsahuje 10 prsteňov, pričom každý z nich má iný tvar. Jedinou nevýhodou je, že dopredu nikto nevie, aká veľkosť prsteňa mu príde a aký tvar bude mať prsteň. Napriek tomu si myslím, že je cena 6,45€ naozaj úžasná, pretože to v prepočte vychádza na 0,65€ za jeden prsteň. A aj keby prsteň nebol veľkosti v ktorej ich potrebujem, určite by sa dali porozdávať kamarátkam alebo ich niekomu predať. Ich veľkosť je od 16 do 20

Čo sa týka samotného opálu, ide o kameň, ktorý spája človeka tak z nebol ako aj zemou. Snaží sa mu otvoriť nové cesty a odpovedať mu na otázky, ktoré už dlhšie túži mať zodpovedané. A aby som nezabudla, je super pri menštruačných bolestiach.


10% zľava

A aby som nezabudla, Born Pretty Store mi ponúklo 10% zľavu pre mojich fanúšikov. Preto ak vás niečo na tejto stránke oslovilo, určite nezabudnite zadať pri objednávké zľavový kód

NWPT10

Menovky: ,