Šampón bez kvapky vody

Aj vy ste niekdy úplne unavený a nechce sa vám umyť si hlavu? Alebo ste si ľahli na chvíľku pred televízor a prebudili ste sa ráno s mastnými vlasmi? Nakoľko ma tento problém občas trápil, aj keď najmä v lete, rozhodla som sa vyskúšať suchý šampón. Najprv šlo o práškový suchý šampón, ktorý sa veľmi ťažko nanášal, no vlasy som mala o čosi lepšie. Potom som prešla na cenovo dostupný Batiste s ktorým som zatiaľ spokojná. No lákalo ma vyskúšať už aj niečo iné. Preto som siahla po drahšej no podľa mňa podstatne kvalitnejšej variante, ktorou bol Toni & Guy 

Osobné hodnotenie
Vďaka sprejovej nádobke sa tento šampón veľmi ľahko aplikuje presne na to miesto, kam ho potrebujeme. Na rozdiel od púdrového šampónu, ktorý sa častokrát rozsype a po použití je celá kúpeľňa biela a špinavá od púdru. Tento sprejový šampón sa na jednotlivé vlasy prichytí, takže s neporiadkom nie sú problémy. Navyše si už nemusíte dávať na tričko uterák, aby ste ho nemali špinavé.

Po aplikácií treba vlasy dôkladne rozčesať. Ani pri tomto úkone sa šampón z vlasov nezosypáva, ale z mastných a neforemných vlasov razom vytvára opäť krásny a sexi vzhľad.

Vlasy sú na dotyk veľmi jemné, hebké a zdravé. Ani náznakom nie je cítiť, že by sme použili suchý šampón.

Čo sa týka štruktúry vlasov, vlasy sú nadýchané a vyzerajú, ako by boli čerstvo umyté. Zároveň majú veľmi peknú a príjemnú vôňu, čo im pridáva na ich kráse.

Porovnanie Batiste s Toni Guy
Ak by som mala porovnať tieto dva produkty, určite odporúčam Toni Guy. Pri Batiste šampónoch (rôzne druhy), sa mi viackrát stalo, že som mala tvrdé vlasy, ktoré boli na dotyk naozaj odpudivé alebo naopak aj keď maz zmil, ich styling nestál za veľa. Z Toniho stačí málo a vykúzli krásny styling z vlasov, ktoré sú po použití naozaj príjemné na dotyk. A aj keď je cena o čosi vyššia, myslím si, že kvalitatívne je naozaj úžasný.

Menovky: ,