Lak na vlasy Diamond Gloss

Napriek tomu, že je leto jedným z najväčších záťaží pre organizmus (spolu so zimou), patrí k mojim najobľúbenejším. Týmto počasím trpia najmä moje vlasy, ktoré sú veľmi jemné a tenké, a pod vplyvom tepla a potu sú veľmi zle tvarovateľné. Našťastie však poznáme množstvo prípravkov, vďaka ktorým môžem mať krásny, jemný, letný účes po celý deň. Medzi moje najobľúbenejšie prípravky pre styling patria laky na vlasy. A aby som cez leto troška experimentovala, rozhodla som sa vyskúšať lak, ktorý som doposiaľ ešte nemala a to Diamond Gloss.

Osobné hodnotenie
Diamond Gloss má veľmi dobrú fixáciu, napriek tomu, že je jeho fixácia 4/5. Vlasy sú po použití stále hebké a pružné. Fixácia vydrží celý deň, a to aj v prípade, že si vlasy iba zľahka uhladím a tak zalakujem. Preto je vhodný aj pri úprave ofiny. Čo sa týka lesku, lak obsahuje jemné trblietky, čo nádherne zvýrazní účes, takže je vhodný najmä na rôzne akcie, kde chcem zažiariť. Osobne zbožňujem trblietky vo vlasoch, takže som si ho takmer okamžite zamilovala. 

Diamond Gloss vs. Mega Strong
Ak by som mala tento lak porovnať s Nivea lakom Mega Strong (recenziu nájdete TU), hodnotila by som ich nasledovne: Každý má svoje plus aj mínus. Diamong Gloss má nádherný lesk, vlasy sú hebké s pevnou fixáciou. Mega Strong má na druhej strane silnejšiu fixáciu, takže ho pre fixáciu stačí menej. Osobne by som Diamond Gloss zvolila najmä na rôzne párty a akcie, kde sa snažíme mať vlasy čo najkrajšie a lesk mu dodá žiarivý a netradičný look. Kdežto Mega Strong by som použila v prípade, kedy chcem aby môj styling vydržal, avšak nebol príliš výrazný, alebo by bol po trblietkach až príliš žiarivý. 



Menovky: ,