2. Adventná giveaway

Ako ste si mohli všimnúť, na zimu som si pre vás prichystala dokopy až ŠTYRI predvianočné giveaway s názvom Adventné giveaway.


Každý týždeň sa bude súťažiť o niečo iné a v deň adventu sa dozviete meno šťastlivca z predchzajúcej súťaže a zároveň uverejním i novú GIVEAWAY. Je tomu tak, aby som v pondelok mohla odoslať výhru a aby vám prišla čo najskôr.

Tentokrát som si pre vás prichystala trocha netradičný no o to účinnejší ženský set na ochranu: kaser v tvare rúžu a ochranný alarm, obe v ružovej farbe. Tieto dve vecičky mám aj ja a som s nimi nadmieru spokojná.

Podmienky pre zapojenie sa
1. Stať sa pravidelným čitateľom - GFC (úplne dole vpravo)
2. Napísať svoj e-mail (v prípade výhry vás naň budem kontaktovať)

Nepovinné
Stať sa mojim fanúšikom FB, Instagramu alebo G+
Zdieľať súťaž na ľubovoľnej soc. sieti

Súťaž končí 6.12 o 12:00, držím palce :)

Výhercom predchádzajúcej giveaway sa stávajú:

Giveaway o bielenie zubov
1. Adventná giveaway  - výherca Martina Ondrišová



Menovky: