Môj nákup na mojalekaren.sk (2/5) - odličovač a zubný púder

Na stránke mojalekaren.sk ma zaujalo niekoľko zaujímavých produktov, ktoré som si rozhodne nemohla nechať ujsť.




SANTA olejový odličovač

Vlastnosti
Množstvo: 100 ml
Vôňa: granátové jablko a mandľový olej
Odličovač vodeodolného make-upu? Áno


Osobná skúsenosť
Nakoľko používam zväčša len vodeodolnú riasenku a obyčajný odličovač mi ju neodlíči, rozhodla som si zakúpiť tento vodeodolný odličovač s ktorým som nadmieru spokojná. Už malé množstvo ma dokonale odlíči, nedráždi mi pokožku a hlavne ma od neho neštípu oči. Navyše má veľmi príjemnú vôňu s ktorou som nadmieru spokojná, takže ho môžem len vrele odporúčať. Tak dobrý odličovač som už dlho nemala.

Hodnotenie
Tento odličovač nemôžem hodnotiť inak ako 10/10



Výhody
Odlíči aj vodeodolný make-up
Príjemná vôňa
Šetrný k pokožke
Nedráždi oči


Bieliaci zubný púder

Vlastnosti
Množstvo: 30g



Osobná skúsenosť
Napriek tomu, že používam bieliace zubné pasty (a samozrejme, umývam si zuby každý deň), nikdy som nemala biele zuby a tak som sa rozhodla vyskúšať tento púder. Veď ktorý žena by netúžila po nádherných bielych zuboch?

S produktom som celkom spokojná. Používa sa ako obyčajná zubná pasta – umývanie zubov najlepšie 2 minúty. Už po prvom použití som si všimla rozdiel, po použití sa mi na zuboch netvorí povlak. Jedinou nevýhodou pre mňa je tá, že je dosť agresívny a po použití mi ostáva v ústach čudná chuť. Avšak zuby mám cca o 2 odtiene belšie.

Hodnotenie
Tento produkt hodnotím 7/10, nakoľko je pre mňa trocha agresívny a má čudnú chuť.




Výhody
Ľahká aplikácia
Vybielenie cca o 2 odtiene
Cena

Nevýhody
Agresívny
Čudná chuť



FOTOGALÉRIA





↑ Zubný púder ↑






 ↑ Odličovač ↑

Menovky: ,