Môj nákup na mojalekaren.sk (1/5) - dekoratívna kozmetika

Zbožňujem dekoratívnu kozmetiku a k tomu bezodkladne patrí i líčenie. Tentokrát som svoju „kozmetickú taštičku“ obohatila o dva lesky a jednu paletku od mojalekaren.sk



Lesky na pery


Vlastnosti
Aplikátor: zakrivený aplikátor priamo cez tubu
Obsah: 9,4 ml













Aplikácia
Aplikácia je veľmi jednoduchá a ľahká, napriek tomu, že som zástankyňa skôr leskov so štetcami, aplikácia týchto leskov je naozaj veľmi ľahká a jednoduchá.

Vôňa
Vôňa oboch leskov je veľmi príjemná.

Použitie
Lesk na pery zľahka vytlačíme z tubičky a rovnomerne rozotrieme po hornej i dolnej pere.

Farba
Nádherná a sýte farby, ktoré ma jednoducho očarili.

Osobná skúsenosť
Cena týchto leskov bola naozaj perfektná, takže mi tieto lesky nemohli ujsť. Hoc mojalekaren.sk ponúkala tieto lesky v rôznych farbách, vybrala som si práve tieto dva, nakoľko ma najviac oslovili. Milujem oranžové odlesky tak veľmi, ako aj červené. Hoc mám radšej krikľavo červené lesky, táto sýtočervená ma tiež niečím oslovila a preto som si ho nemohla nechať ujsť. Lesk je veľmi príjemný na perách, vôbec sa nelepí, má príjemnú vôňu a krásnu farbu. Jedinou nevýhodou tohto lesku je tá, že nevydrží dlho na perách.


1.fotka:  Jay walkin jam
2.fotka:  Tribeca tangerine






Hodnotenie
Nakoľko na perách nevydrží veľmi dlho a ja patrím k ľuďom, ktorý sa namaľujú ráno a až večer si spomeniem, že som sa vôbec namaľovala, moje hodnotenie je 6/10



Výhody
Cena
Krásna farba
Nelepí

Nevýhody
Lesk dlho nevydrží

Sada dekoratívnej kozmetiky

Vlastnosti
Aplikátor: v balení (na pery i na tiene)
Farba: rôzna
Očné tiene: 18
Lesk na pery: 1
Lícenka: 2
Zrkadlo




Aplikácia
Aplikácia týchto očných tieňov pomocou aplikátora je veľmi jednoduchá a ľahká, avšak aplikácia lesku na pery a lícenky sa mi veľmi nepáči, nemám rada takéto aplikácie.

Farba
Paletka obsahuje naozaj nádherné farby, ktoré ma oslovili už pri prvotnom pohľade na paletku.

Lesk na pery
Lesk na pery má veľmi peknú farbu a nelepí, avšak aplikácia mi veľmi nesedí, ale každému sedí niečo iné. Hlavnou nevýhodou je ale to, že dlho nevydrží.



Lícenka
Obe lícenky sú naozaj veľmi nepraktické. Nanášanie normálnym štetcom je nemožné a pri použití malého štetcu to veľmi dlho trvá. Nakoľko mám rada rýchlu prácu a rýchle líčenie, tieto lícenky vôbec nevyužívam.

Tiene na oči
Tiene na oči boli pre mňa čiastočným sklamaním, nakoľko veľmi nefarbia. Avšak po namočení aplikátoru a následnej nanášaní už farba chytá. Žiaľ, na očiach neuvidíte takmer žiadnu farbu, iba trblietky.

Osobná skúsenosť
Ako som už spomínala, lícenka má veľmi komplikovanú aplikáciu a lesk na pery veľmi nevydrží. Pri aplikácií tejto paletky by som to prirovnala k „detskému líčeniu“, ktoré hoc nefarbia veľmi, majú krásnu farbu a pri čiastočnom snažení sa dajú nanášať, ale treba vedieť ako. Zrkadielko je dosť malé ale na pozretie samotného oka či pier to stačí.

Hodnotenie

Tejto paletke sa nedá dať vyššie hodnotenie ako 2/10 bodov. Dva body si získalo zrkadlo a tiene, ktoré nefarbia, iba trbliecu. Myslím si, že samotné výhody a nevýhody už nemá zmysel ani písať.


FOTOGALÉRIA





↑ Dekoratívna paletka ↑

 ↑ Tribeca Tangerine ↑


↑ Jay walkin jam ↑











↑Dekoratívna paletka ↑






 ↑ Jay walkin jam ↑


↑ Tribeca Tangerine ↑


Menovky: ,