Hrdinav - Rhonda Byrne


Ste strojcom svojho šťastia alebo sa nechávate unášať svojim životom? Žiaľ, 90% ľudí je tých, čo sa nechávajú unášať. Práve preto som si povedala, že s tým niečo chcem zmeniť. Chcem sa stať strojcom svojho šťastia a nie prežívať každý deň v tieni svojho života.





Na knihu som si už dlhšie robila „zálusk“. Nakoľko je Rhonda Byrne jednou z mojich obľúbených autoriek, nemohla mi od nej ani táto kniha chýbať. Navyše, kto netúži byť hrdinom z rozprávky? Hrdinom svojho života? Ja som chcela byť vždy hrdina (alebo aspoň princezná).

Výzor
 Kniha má veľmi pekný obal. Čo sa mi páči, každá kniha od Rhondy Byrne má rovnaký štvorcový tvar, takže je neprehliadnuteľná.

Charakteristika
 Čo sa týka samotnej knihy, jej úvod ma neoslovil, nakoľko bol skôr bibliografický. Samozrejme, táto bibliografia mala svoj dôvod, keďže sa do knihy zapojilo 12 významných osobností, ktorí túto knihu obohatili o svoje poznatky a názory. Čo je zaujímavé a pekné, aj títo autori kráčali z dna. Knižka je veľmi originálna, keďže na tejto knihe nepracoval len jeden autor, ale viacerí. Čo sa mi veľmi páčilo bolo, že v každej téme sa striedali myšlienky a teda poznatky všetkých osobností, avšak kniha stále pôsobila ako celok a nie ako jeden veľký chaos.

Obsah
Ako som už spomínala, kniha spája viaceré osobnosti, ktoré sa nás snažia „nakopnúť“ k veľkému kroku, aby sme sa zo sna dopracovali k realite. Ani títo autori nemali ľahký život a predsa dosiahli svoje sny. Dávajú nám rôzne nápady, ako sa môžeme aj my dostať z dna na vrchol a ako sa stať úspešnými. Možno nebudeme zarábať milióny denne, ale nie je podstatou to, aby sme boli šťastní a spokojní so svojím životom? Áno, problémy sa nájdu vždy, avšak cieľom života nie je vyplakávať, ale bojovať o to, na čom nám naozaj záleží. Postaviť sa a ísť si za svojím cieľom.


Osobná skúsenosť
Táto knižka ma dohnala k myšlienke, že by som mala zo svojím životom niečo urobiť. Nakoľko som si povedala, že by som mala zabojovať a robiť to, čo ma naozaj baví alebo si aspoň začať spĺňať moje sny. Rozhodla som sa prihlásiť na vyhliadkový let lietadlom. Po tomto vyhliadkovom lete som už dlho túžila, avšak stále som si hovorila, teraz nie. Tak,... teraz už prišiel ten čas. Napriek tomu, že je to len malý krôčik ku šťastiu, aj malé krôčiky sú krôčiky. A napokon, ani od dieťaťa nemôžete chcieť, aby už od narodenia vedelo chodiť či rozprávať. Treba tomu dať čas a postupne, malými krôčikmi sa to naučí.


Týmto by som sa veľmi pekne chcela poďakovať internetovému kníhkupectvu preskoly.sk, ktoré mi ponúklo túto knihu. Vy si samozrejme môžete túto knihu zakúpiť TU.


Hodnotenie Aké je teda moje výsledné hodnotenie? Knihe strhávam jeden bol za bibliografický začiatok, ktorý ma veľmi neoslovil a za to, že mi trocha chýbajú rôzne cvičenia, na ktoré som od Rhondy Byrne bola zvyknutá. Teda, moje výsledné hodnotenie je 9/10 





Menovky: , ,