Deň matiek a moja mamina

Deň matiek. Deň, kedy si spomenieme na človeka, ktorý nám dal život. Na človeka, ktorý pri nás celý život stál.
Každý chce v tento deň potešiť svoju maminu a ja nie som žiadna výnimka. Čím som ju teda potešila?

Nakoľko je moja mamina veľmi praktický typ, dávať jej magnetku s nápisom najlepšia mamina nie je práve pre ňu. Samozrejme, poteší ju to, avšak nie je to to, čo by si skutočne zaslúžila.

Ako som predchvíľkou spomenula, moja mamina je človek, ktorý má rád praktické veci, najlepšie ktoré mu zostanú i na pamiatku. Nakoľko má veľmi dobrú pamäť a dodnes si pamätá čo som jej darovala, dokonca aj na aký sviatok, rozhodla som sa jej darovať .... 
Chvíľa strpenia ....

Sklenenú misku od bolos.sk. Áno, je to trocha nezvyčajný darček, no nakoľko sme pred mesiacom prerábali kuchyňu a steny sme farbili na zeleno, zdal sa mi to byť dosť nevšedný a aktuálny darček, ktorý spĺňa všetky kritériá (Miska je trvácna a praktická).

Čo na ňu povedala mamina? Veľmi sa potešila a okamžite zaujala čerstné miesto na stole v kuchyni.

Viac si o miske môžete prečítať TU.


Menovky: